kwietnia 22, 2008

Wciąż odkrywam coś nowego

Ostatnie tygodnie w moim zyciu sa wrecz zadziwiajace.Tyle sie dzieje,i to wiele dobrego.i poprostu nie moge sie nadziwic jak wielu ludzi ktorzy mnie otacza wpływaja na powiekszanie mojej radosci.
Jedna z najtrafniejszych decyzji jakie ostatnio powziełam to przyłaczenie sie do ASK Soli Deo.
Spotykam sie z wspaniałymi ludźmi z ktorymi moge sie swietnie bawic i spedzac czas.
I właśnie teraz mogę powiedzieć coś czego jeszcze nigdy w moim życiu nie powiedziałam.
JESTEM SZCZĘŚLIWA !!!!!
Osoby,ktore mnie znaja pewnie beda miały problemy z oddychaniem bo nigdy przenigdy nie udało im sie wyciagnac ode mnie takiego zwierzenia.Bo nigdy nie byłam szczesliwa.Moje zycie sie zmienia,jest coraz zywsze i pogodniejsze.Chociaz niektorych rzeczy i marzen jeszcze niezrealizowałam to nie poddaje sie i wierze ze to nie koniec i czeka mnie wiele przyjemnych niespodzianek.

Jestem w SD i dobrze mi tu.Poznaje cudownych ludzi.ktorzy mnie zaskakuja.Wierza we mnie i w to co robie.I postaram sie ich nie zawiesc:)

Dziekuje Wam za to że jestescie i że czynicie moje zycie takim pieknym.

No a teraz biegne i znikam ...jeszcze wiele dzisiaj sie zdarzy:))))

Brak komentarzy: