czerwca 14, 2008

Lednica 2008

Oj,wspaniały dzień wspaniali ludzie.Cudowna atmosfera w cudonym miejscu.I wszyscy ludzie zgromadzeni w imie Pana Jezusa.Cos cudownego i wartego do przezycia.Juz wiem że bede za rok ,nie wiem jeszcze z kim,ale bede.:)))))))))))))))))))))

To nic że zarwałam kolejne noce,wazne ze byłam wiele przezyłam z ludzmi ktorzy rozumieja co przezywam.To cos cudownego,wiedzac że ma sie obok siebie osoby ktore wiedza jak wazne jest dla mnie bycie blisko Boga i ktore tez odczuwaja taka potrzebe...

Zamieszcze piosenki ktore usłyszałam tego dnia spedzonego w Gnieźnie i na Lednicy :)


Trzecia Godzina Dnia - Wiara czyni cuda



Siewcy Lednicy - Tak,tak Panie

Siewcy Lednicy - Przemień nas Panie

Siewcy Lednicy - Podnieś mnie Jezu

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

z Bogiem?

daria pisze...

No z Bogiem... no a niby z kim ???
Bardzo dziwne pytanie :)

Anonimowy pisze...

to dobrze ;-)

daria pisze...

:)