listopada 30, 2008

Niecierpliwa

Do tego , kto potrafił czekać, wszystko przychodzi z czasem.



Hmm,ja nie potrafię czekać...
No cóż,jeżeli ten cytat ma wyrażać prawde,to wielka szkoda,że do mnie już nic ani nikt nie przyjdzie...

Trochę to przykre...
Ale lepiej nastawiać się na rzeczy mało pocieszające niż życ złudzeniem i marzeniami...

Bo przecież marzenia się bardzo rzadko spełniają,
A jeżeli się spełniają to za późno i w nieodpowiednim momencie...

Wtedy takie szczęście nie cieszy ...
Takie szczęście nie jest juz szczęściem...


2 komentarze:

Ola pisze...

Może inaczej :)

Wszystko przychodzi do nas w odpowiednim czasie. Wtedy, gdy jesteśmy na to gotowi. Nawet jeśli nam się wydaje inaczej.
'Każda rzecz ma swój czas!'

Niecierpliwa, powiadasz...Osoby młode, czyli my, charakteryzują się tym. A to wcale nie przekreśla nas w sprawie osiągnięcia szczęścia. Tylko więcej nerwów zjemy:)

wiem, bo przechodziłam i nadal przez to wszystko przechodzę. Zresztą Ty wiesz. :)

daria pisze...

Kochana;)
To wychodzi na to ze jestem bardzo najedzona tymi nerwami ;D

No i wiem ze Ty wiesz ze ja wiem :))))))))