maja 10, 2008

Juwenalia czas zacząć .

Wczoraj byłam na Medykaliach,juwenaliach WUM-u i było genialnie.Wpadłam na chwile na Maleo Reggae Rockers i jak zwykle zagrali super,pozniej VavaMuffin ktorego nigdy nie słyszałam wcześniej ale zrobili na mnie bardzo dobre wrażenie i bardzo mi sie podobał ich koncert.
No i na koniec wspaniale sie bawiłam na koncercie Strachy na lachy.Wyskakałam sie i bawiłam sie cudnie.

Udało mi sie choc na chwile poprawic sobie humor ,bedac ze znajomymi zawsze sie swietnie bawie.Czasami warto spedzic tak dobry wieczor...To nie oznacza wcale że juz jest swietnie,znam siebie na tyle ze wiem że musi troche czasu potrwac zanim wroci mi radosc z zycia ...
A na razie ciesze sie z tych kilku chwil radosci...

Dzisiaj bardzo prawdopodobne jest ze wpadne na koncert T.LOVE :)
Więc do zobaczenia na juwenaliach gdzieś tam ;)



OSTROŻNIE!

Ostrożnie!
Bo się poparzysz ogniem tych słow
Ostrożnie!
Strzeżonego strzeże sam Bóg
Od groma spraw co nie dają spać
Od groma zła co nie daje żyć
A ty nie bój się walcz co tchu
I kochaj po sam grób
Ostrożnie!

Ref:
Znam kłamstwo jak z nut
że miłość nie znaczy nic
Znam kłamstwo jak z nut
Że miłość nie znaczy nic
Znam kłamstwo jak z nut
że miłość nie znaczy nic
Znam ludzi którzy mówią
że miłość nie znaczy nic

Ostrożnie!
Bo się poparzysz ogniem tych slów
Ostrożnie!

Sprawy zabrnęły za daleko by nie mówić o tym wprost
Miłość to nie włącznik lewo prawo on i off
Obrona nie gotowa nie wystarczą słowa dwa
Minima sens minimal czat
Bo jak chcesz bronić coś co wymyka się z rąk
Uzbroić się zaszczepić serce swe
A dookoła zmasowany atak trwa
Czy serce się rwie czy jeszcze się chce
Ostrożnie!
Wciąż dziwię się że jeszcze mi się chce
Uzbroić serce przed:

Ref:
Tym kłamstwem jak z nut
Że miłość nie znaczy nic
Znam kłamstwo jak z nut

Brak komentarzy: