stycznia 29, 2008

Chciałabym coś znaczyć...

Przez chwile moment sekunde westchnienie,ale nie los jest bardzo niesprawiedliwy...właśnie los nigdy nie był po mojej stronie,on stał po drugiej stronie ulicy i kpił ze mnie,śmiał sie z mojego żenującego i żałosnego życia...A ja o kazde uczucie walcze z całych sił,a moze juz nie chce...dosyc koniec

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Płaczę do pustych ścian - co za wstyd
Byłam z kimś jakiś czas, nieważne już
Czuję, że wokół mnie nie kocha nikt
Czuję, że zawsze już będzie tak

Tulę się do Twych rąk - nie czuję nic
Boję się poczuć coś - to boli, wiem

Jestem sama - taki los
Niekochana - taki los

Nie mogę kochać, bo słaba jestem wtedy
Nie myślę o sobie i zatracam się
Oddaję wszystko, a nie mam nic
Znowu nie kochał mnie ten obcy ktoś

Jestem sama - taki los
Niekochana - taki los

Może pukasz do mych drzwi
Powiedz czemu nie słyszę nic?

Jestem sama - taki los
Niekochana - taki los

1 komentarz:

Ola pisze...

Nie jesteś sama, moja Droga. chwile, gdy mamy wrażenie, że jestesmy skazani przez los na nieustanne poczucie beznadziejności, mają nas umocnić. Czujemy się niczym rozbitkowie na środku oceanu, wyławiając jedynmie wodorosty goryczy i cierpienia. Ale kiedyś to się zmieni! Krzycz na całe gardło w modlitwie! On nigdy nie zawiedzie!
Śniła mi się nasza wyprawa do p.Asi:)