stycznia 02, 2008

W świecie muzyki i wspomnien

Już niedługo znowu wszystko się zaczyna...juz koniec tego dobrego.Zaczyna sie znowu nauka,co nie jest dla mnie najgorszym rozwiązaniem.Znowu spotkania ze znajomymi i dużo zajęć.Jeżeli zycie nabiera tempa to czuje,że żyje.Nie lubie jak nic sie nie dzieje,czasem potrzeba odpoczynku i wytchnienia no ale cały czas :)

A już w piatek widze się z moją najlepszą przyjaciółka Kasią ,która studiuje w Berlinie,oh już sie nie moge doczekac i wogóle cała jestem w skowronkach :))))))))))))

Teraz zamieszcze kilka zdjęc ktore sobie zrobiłysmy razem z Kasia ;]
Bardzo dobrze sie bawiłysmy,jak widać na załączonych obrazkach:):):):):):):):):):):)):):):):):)


















Myslovitz- Pocztówka z lotniska

W Nowym Jorku deszcz, a w Londynie śmiech
Mam to gdzieś, mam to gdzieś, mam to gdzieś
Mam to gdzieś, gdy nie ma cię

Ja z tych wszystkich miejsc nie przywiozłem zdjęć
I gdziekolwiek bym był, to chcę już wracać dziś
Mam to gdzieś, mam to gdzieś, mam to gdzieś
Mam to gdzieś, gdy nie ma cię

Czuję tak jakbym spał i gubił się, rozpuszczał we mgle

Tak nic nie bawi mnie, już osiągam ten dziwny stan
Wiesz, przypomniałem sobie, że znów tu jestem sam

Nie ma was









Brak komentarzy: