stycznia 01, 2008

Dawno mnie tu nie było,może po prostu nie chciałam,a nie tyle że nie miałam czasu.Bo na wyrażenie własnych przeżyc zawsze jest czas nawet wtedy kiedy wydaje sie nam że go nie ma.Minęły swięta i wole o nich nie wspominac i to nie dlatego,że te święta były dla mnie bez znaczenia,o co to to nie...Po prostu to nie były najszcześliwsze dni w roku.
Tak myślałam,ale moje życie mnie bardzo zaskakuje no i to jak bardzo.

Nadszedł sylwester,dla niektórych dzień szczególny.Dla mnie tez taki mógłby być.Ale tak naprawde zostałam sama w domu i sączyłam cały wieczór szampana.Miałam plany,ale w końcu nie wypaliły jak zwykle.To nie zawsze był udany rok i takim go zakończyłam.

A czy mam jakieś postanowienie?
Mam takie samo od jakiegos czasu...spotkać kogoś kto bedzie mnie kochac i ja bede go kochała.Wiem że kiedyś to nastapi,lepiej jakby to było wcześniej niz pozniej,bo na dłużej z samotnością nie jest mi do twarzy.Chociaż pewnie niektórzy są innego zdania

Czekanie

Myślisz - znowu się spóźnia
zaraz się obrażasz
marudzisz jak sikorka ta brzydsza bez czubka
kto miłości nie znalazł już jej nie odnajdzie
a kto na nią wciąż czeka nikogo nie kocha
martwi się jak wdzięczność że pamięć za krótka
miłość dawno przybiegła i uklękła przy nas
spokojna bo szczęście porzuciła ciasne
spróbuj nie chcieć jej wcale wtedy przyjdzie sama


Jest [Jest jeszcze taka miłość...]

Jest jeszcze taka miłość
ślepa bo widoczna
jest szczęśliwe nieszczęście
pół radość pół rozpacz
ile to trzeba wierzyć
milczeć cierpieć nie pytać
skakać jak osioł do skrzynki pocztowej
żałować czego nie było
by dostać nic
za wszystko

miej serce i nie patrz w serce
odstraszy cię kochać







Brak komentarzy: