stycznia 22, 2008

Dorastanie

Zmiana. Nie lubimy jej, obawiamy sie jej. Lecz nie możemy powstrzymać jej nadejścia. Albo dostosujemy sie do zmiany. Albo zostaniemy z tylu. Dorastanie boli – Ktokolwiek wam powie, ze tak nie jest – kłamie. Lecz prawda jest taka: Czasem, im więcej sie zmienia, tym więcej pozostaje bez zmian. A czasem... czasem zmiana jest dobra. Czasem zmiana jest... Wszystkim.

To paskudna sprawa być dorosłym. A karuzela nigdy nie przestaje się kręcić. Nie
możesz wysiąść...

Teraz chyba na jakis czas taki format bedzie miał mój blog...
Cytaty które odzwierciedlaja to o czym mysle co mnie boli co wzrusza jaka chce byc a jaka nigdy nie bede A moze niedługo zmieni sie moje zycie na gorsze i nici z moich marzen i planow...A moze kiedys poprostu znikne i mnie nie bedzie dla nikogo...A moze dla mnie nie ma nikogo...
Dlaczego moj koszmar zaczyna sie od słów "WITAMY W SWIECIE DOROSLOSCI !!!"

Choć jesteś dla wszystkich,nie ma Cie nikt...


Brak komentarzy: