stycznia 03, 2008

Powrót do źródeł

Ostatnio od mojej bardzo dobrej znajomej pożyczyłam "ŚWIADECTWO" Kard.Stanisława Dziwisza,i teraz własnie znalazłam czas by zacząć czytać te wspomnienia.Co jest według mnie bardzo śmieszne,bo kiedy miałam sporo wolnego to nie miałam w ogóle na to czasu,a teraz kiedy wpadłam w wir zajęć,nie dość że lepiej sie czuje to mam wiecej sił że by zająć się wieloma rzeczami:))))
I to jest dla mnie bardzo fascynujace,że w czasie odpoczynku,bardzo sie osłabiłam pod względem duchowym,załapałam małą depresyjke i w ogóle...Ale ciesze sie że wróciłam na uczelnie,nawet nie potrafie wyrazic jak swietnie znow na niej byc.Naprawde ciesze sie że znów wróciłam i wogóle ciesze sie że jestem w tym miejscu z tymi ludzmi,jest w tym reka Pana,bo jak to sobie wyjaśnic.
To dzieki niemu moge sie cieszyc tym w jakim miejscu znajduje sie moje życie i może nie zawsze jestem z tego powodu szczesliwa,to na pewno wiem,że jestem w lepszej sytuacji niż inni.

Ostatnio znalazłam na temat wiary temat w jednym z forów i jestem przerazona :
http://tvshows.pl/jaka-jest-wasza-wiara--vt1701.html?start=90&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ah a o czym to ja,a no tak o o książce...czytam ja i mam do niej bardzo emocjonalne podejście,nie wiem ale ta książke czytam z wielkim namaszczeniem i wiem że cos zmieni w moim mysleniu :))))

I oto powody dla których ona jest dla mnie tak ważna:

Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.

Wierzę, że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni, gdyż miłości, która nie jest niczym więcej niż uczuciem, nie mógłbym nawet nazwać miłością.

Gdy będzie wam trudno, gdy będziecie w życiu przeżywać jakieś niepowodzenie, czy zawód, niech myśl wasza biegnie ku Chrystusowi, który was miłuje, który jest wiernym towarzyszem i który pomaga przetrwać każdą trudność.

Wy jesteście młodzi, a papież jest stary i trochę zmęczony. Ale identyfikuje się jeszcze z waszymi oczekiwaniami i nadziejami.

Nie żyje się, nie kocha się, nie umiera się - na próbę.

Wy jesteście przyszłością świata!
Wy jesteście nadzieją Kościoła!
Wy jesteście moją nadzieją!





Brak komentarzy: